Chủ Nhật, 26 tháng 4, 2015

SLEEK Face Contour Kit in Light


Dobila sam puno upita kroz godine koji bronzer bi preporučila / koji je moj najdraži bronzer i moj odgovor bi uvijek bio SLEEK Face Contour Kit u nijansi Light.

Duo u kojem se nalazi mat bronzer i highlighter je moj HG proizvod. Od svih look-ova koje sam ikad radila na blogu a mislim da ih je sada oko 40-tak možda 5 puta nisam koristila ovaj proizvod u look-u. Mislim da to govori dovoljno.




Vječna borba koju svaka žena vodi (između ostalih) je naći idealnu nijansu bronzera. Ne smije biti prenarančast ali opet ne smije biti ni previše smeđi, mora biti dovoljno taman, ali ne pretaman...

Moja borba je završila onaj dan kada je posšao dostavio jednu od mnogih narudžbi sa www.sleekmakeup.com.

Pigmentacija je odlična, ne treba vam puno proizvoda, tekstura je također odlična uopće se ne trusi, nije praškast, napravili su odličan posao sa formulom.

Bronzer je (po mome mišljenju) savršen, sa njime mogu konturirati, mogu raditi all over bronze. Jako je lako s njime raditi jer se vrlo lagano blenda. Nijansa je odlično pogođena, koristila sam ga na svim ljudima koje sam ikada šminkala i na svima je uvijek izgledao odlično.

A ni highlighter nije za baciti, zapravo nije uopće za baciti jer je fantastičan. Posjedujem the Balm Mary-Lou Manizer i obožavam ga ali i highlighter iz Sleek dua koristim jednako često. Možete da nadograđivati po želji, funkcionira i kao suptilni highlight i bam in your face highlight. Jako je lijep i odlično izgleda na licu.


Ovo je u pravom smislu moj holy grail makeup proizvod kojeg obožavam i nijedno šminkanje ne može proći bez njega. Kvaliteta je vrhunska, pakiranje je također odlično, kvalitetno i čvrsto.

Cijena mu je $10 na www.sleekmakeup.com i 66 kuna na www.pinkpanda.hr.

Beauty Faves tjedan na LMF.blogspot.com

Prethodni postovi:



FACEBOOK    •••  INSTAGRAM      •••    BLOGLOVIN     •••   TWITTER

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

Popular Posts

Bourjois 1 Second Eyeshadow

The 1-swipe-and-go eyeshadow concept is a not a new thing, but I'm surprised companies are still trying with this mostly failed concept....